The Holy Spirit in movement

Hallo,

Hier zijn we weer met het blognieuws. We genieten van het witte landschap. Benjamin vind het leuk om door het mooie witte landschap naar Heidebeek te fietsen. Lisa probeerde te dansen op de WII, maar dit lukte niet zo goed.

We hebben het hier nog altijd naar onze zin.

Vorige week hadden we les rond 'How to start a ministry'. God roept niet gekwalicifeerden maar hij kwalificeerd de mensen die geroepen zijn. Je hebt alleen dat nodig wat God aan jou gegeven heeft. Je moet durven uitstappen.
Maandagavond hadden we een seminarie van 'een stem voor de stemlozen'. Soms denken we wat we doen maar een druppel is, maar de oceaan zou veel minder vol zijn zonder al deze druppels (van Moeder Thérèse).

Daarna hadden we les rond de Heilige Geest. We leerden dat we dezelfde kracht hebben als Jezus en dat onze kernroeping is om Hem te zoeken en op Hem te lijken.

Vrijdagmiddag was er een sneeuwgevecht (vooral Benjamin :) ). Zaterdag had Lisa een leuke Belg en leuke Nederlanders op bezoek.

Deze week leren we over God's stem verstaan. God heeft grotere plannen dan dat je zelf kan voorstellen. We passen de dingen dat we geleerd hebben ook toe in de praktijk.

Morgen doen Benjamin en Lisa de voorbede samen met hun voorbede groep.

En nu hebben we ook nog ander groot nieuws. Vrijdag kregen we onze outreachbestemmingen te horen :) En deze zijn .... trrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... trrrrrrrrrrrrrrrrrrr... (tromgeroffel :)) :

Belgium and Nord Korea, en we kozen voor België natuurlijk

En nu voor echt :)

De bestemmingen zijn : Israël en Thailand (Thailand is in combinatie met Indonesië), we moesten maandag onze keuze opgeven maar we mogen aan elkaar nog niet bekendmaken wat we kiezen, dus dat is wel spannend.

Volgende keer hoor je daar dan waarschijnlijk meer over.

We zien uit wat deze week nog verder zal brengen. God's zegen,

Lisa en Benjamin

Statistieken voor dit verhaal