Nazareth

shalomiedereen,

een kort overzicht van vorig week.

Maandag: hebben we in de tuin gewerkt bij wie we verblevenen hebben we ook voor de laaste keer naar de lichtshow geweest in tiberias.

Dinsdag: hebben we gratis carwash gedaan en hebben we ook afval opgeraapt in de omgeving rond een speelplein

Woeesdag:hebben we onze koffers gepakt en het appartement gekuisd in tiberias, en op naar onze nieuwe bestemming in nazareth.

Donderdag: hebben we in een ziekenhuis gaan helpen,daar konden we in de tuin werken voor het ziekenhuis. Daarna hebben we ook nog een gebedswandeling gedaan in het centum .

Vrijdag:geefteen deel van de groep kleren gesorteerd en de andiere hebben opnieuw in een tuin gewerkt. In denamiddag hebben we huisbezoeken gedaan bij verschillende gezinnen. we zijn in de avond met enkele van onze groep naar een trouw gaan kijken in onze straat.

zaterdag: zij we naar naar nazareht village geweest (dat is een plaats waar ze het dorp van nazareth na doen, zoals het vroerger was). we waar daar als vrijwilligers en wij waren verkleed als mensen van die tijd.

zondag: zijn we naar een baptistenkerk geweest en in de namiddag waren we vrij.

volgende week dinsdag gaan we al weer naar een andere plaats, dan gaan we naar Haifa.

God zegen,

Benjamin

Stefanie

Leuk om te lezen Benja!!! Spannend zeg, over twee weekjes ben je alweer een weekendje in Belgie geweest bij de bruiloft van je broer!!! :p kzie je dus heel snel terug voor eventjes ;) tot dan en veel zegen bij je eerste vliegreis alleen!! Lieve groetjes van ons twee, L&S