leaving Chiang Raj

Hallo iedereen,

Vandaag hebben we alweer onze laatste dag hier in Chiang Raj.

En deze avond vertrekken we richting Pattaya. Het was goed om in Chiang Raj te zijn maar ook leuk om naar Pattaya te vertrekken en nieuwe zaken daar te doen.

Wat we vooral in Chiang Raj gedaan hebben is soms praktisch werk (gisteren verplaatsten we een boomstam met onze groep en mensen van de boerderij, apart om dit eens te doen :)), we hebben ook mensen bezocht en hen bemoedigd, gisteren hadden we een 24 uren gebed tijd,... voor de rest hadden we ook hele leuke ontspannende tijden. Zo gingen we vorige week olifantenrijden :) Prachtig om te zien hoe mooi een olifant gemaakt is !

Nog maar 3 weekjes outreach. Het is soms moeilijk om de focus erbij te houden omdat je vaak al bezig bent met terug naar huis gaan en het einde van de outreach. Ik moet mezelf er echt aan herrineren om iedere dag ten volle te genieten en alles eruit te halen wat ik kan.

Ik ben benieuwd wat God voor ons in petto heeft in Pattaya...

Groetjes,

Lisa

Stefanie Martin

Hey Lisa

Sjiek zeg, olifantrijden ... zo cool :-P
Groetjes

Celia

Hey Lisa!!
Ik zag de foto's van de olifantenrit!! Wooowww!! Mega jaloers zeg... zag er echt zooo fantastisch uit!! Gelukzak! :)
Ik ben zo blij dat het allemaal zo goed gaat... zo leuk werken dat je mag doen!

Probeer nog te genieten van de laatste weken, ze zijn zo voorbij en dan is het België zonder olifanten... :p (tenzij in de zoo natuurlijk!)

Dikke knuffel

Jona

Hey Lisa,
Nog eventjes en het zit er op. Wat gaat de tijd snel!
Geniet volop van de laatste weken!
Grts, Blessings,
Jona

Naomi

haha zat je toevallige niet ook op een baby-olifant :p?
heel leuke ervaring hé =D, vooral omdat het zo echt in de jungle-achtig is en tussen de rijstvelden :).

nog eventjes :). Nog een 3-tal weekjes en ik zie je terug :)!!!

liefs en tot gauw

Gods zegen en remember :)! OOk in de laatste weken kan je nog héél veel ongergetelijke ervaringen opdoen!!!