Chiang Raj

Hallo iedereen,

hier nog een korte update over onze belevenissen in Thailand

We zijn sinds dinsdag ochtend in een nieuwe plaats, we zijn van Bangkok

naar het Noorden van Thailand gereist

Ik vond Bangkok echt leuk om te zijn maar hier is het echt veel rustiger. We verblijven bij een famillie op een soort boerderij. Ze hebben hun eigen pineapples, kippen, lieve kleine puppies, echt leuk om hier te zijn ...

Deze dagen hebben we vooral praktisch werk gedaan en gisterenavond hebben we boekjes uitgedeeld over Jezus.

Wat ik vooral bewonder aan dit land is de creativiteit die ik zie. Zelfs in hun koken :) vanmiddag aten we worteltjes gesneden in de vorm van bloemen.

Deze avond nemen we jammer genoeg afscheid van een van onze leiders die terug naar huis gaat. En volgende week krijgen we al bezoek van onze pasteral visit ( een persoon uit Heidebeek die langs komt om te kijken hoe het met ons gaat).

Vorig weekend waren we ook op kamp met de kinderen uit de eerste plaats waar we geholpen hebben. Daar hebben we ook echt kunnen genieten van strand en zee.

We zijn nu ongeveer op de helft van onze DTS ... Het is nog altijd heel leuk maar ik verlang ook weer om mijn verhalen te delen met vrienden en famillie.

Voorhet bekijken van foto kan jeterecht op onze groepsblog( zie eerder bericht).

Vele groetjes,

lisa

Stefanie vd Worp

Go for it Lisa!!!!

Jeroen

Hey Lisa vergeet niet om naar de witte tempel en de Golden Triangle te gaan in Chiang Rai.

stefanie Martin

Hey Lisa
Steeds leuk om te lezen hoe je het stelt :)
Groetjes