Haifa en Bethlehem

Hey iedereen,

Het is al weer een tijd geleden dat ik nog iets op de blog heb gezet.

Wat we allemaal een beetje gedaan hebben in Haifa:

we hebben folders in brieven bussen gestoken en aan mensen uitgedeeld. Op een bepaald moment moesten we stoppen omdat gevolgd werden door joodse mensen, ze schuurden onze blaadje en namen foto's van ons van heel dicht bij.

We hebben ook Onafhankelijks dag van Israël gevierd samen met heel de kerk . Dan gaat iedereen naar de bergen en gaat daar barbecueën. Wij mochten daar alle stoelen klaar zetten, maar we konden natuurlijk ook heel veel genieten van deze dag .

We hebben in Haifa ook heel veel praktisch werk gedaan: we hebben daar in tuinen gewerkt, kinderwerk gedaan en rond 25 bedden van gastenkamers van de lokale kerk schoongemaakt.

we hadden in Haifa ook een DTS-team van Finland ontmoet en we hebben ook af en toe iets samen gedaan.

Natuurlijk hebben ze hier ook Koninginnedag gevierd want er zitten 7 Nederlandser in ons team

Nu zijn we al een beetje meer dan 1 week Bethlehem.

We verblijven in house of hope dat is een organisatie die samenwerk met blinde kinderen of kinderen met een beperking. In de tijd dat we hier verblijven mogen wij iedere morgen met ze de dag beginnen door liederen en getuigenis . af en toe kunnen we ook heel de dag iets samen doe met de kinderen .

Vorig week waren ook de pasterol viset gekomen om ons aan te moedigen. We zij ook samen met heb naar Jeruzalem geweest en hebben daar de Klaagmuur bezocht, olijfberg en de waarschijnlijk begraaf plaats van Jezus.

Ook heb ik een zeer bijzondere ervaring mee gemaakt want ik heb voor drie dagen naar België geweest voor de bruiloft van lieve broer thomas & Liesbeth.

Volgende week donderdag gaan we al naar Jeruzalem, wat gaat de tijd hier toch heel snel

Gods zegen,

Benjamin

Naomi

Heel leuk om te lezen :).
Bentibol het is bijna gedaan?
wat ik me afvroeg : heb je de kans gehad om je te laten dopen (in de Jordaan)? want ik heb daar precies nog niets van gelezen ...
jouw DTS loopt op zijn laatste pootjes!
geniet nog maximaal!