de keuze

Wel zijn hier met belangrijk blognieuws.

De keuze is gevallen

Israël of Thailand

dode zee of levende zee

aankomen of vermageren

droogte of regenseizoen

olifanten of kamelen

Als je wil kan je allebei de verhalen horen.

Benjamin gaat naar Israël en Lisa gaat naar Thailand.

We hebben besloten om deblog te houden ! Dus af en toe zal je nieuws zien van Israël

of van Thailand of omgekeerd. Van Benjamin of van Lisa. Maar nu kun je nog eventjes samen van onze verhalen genieten !

Nederlandse groetjes,

doei,

Benjamin en Lisa

Celia

Lieve Lisa,

Wat ben ik stiekem heeeel jaloers dat jij lekker mag gaan genieten in Thailand!!! Een olifantenrit, super lieve mensen, prachtige decors, ... het wordt een onvergetelijke reis!!
Ik volg je blog hoor lieverd! Laat je weten wanneer de uitzegeningsdienst is? Mss kan ik komen... :)

Je maakt super veel mee en je werkt in de keuken! :) Al de leuke sproeier getest? Hij kan meer dan alleen borden afwassen... :D hehe!

Hopelijk heb je de meest geweldige roommates en heb je leuke tijden in het weekend!
Je zal wel een super origineel, gekleurd, creatief journey hebben... kan niet anders toch?! :p

Lieve Lisa, heeel veel plezier nog! Doe maar veel wijsheden op, veel nieuwe kennis en inzichten en verspreidt de liefde in Thailand! :)

Dikke knuffel

tante Iris en kids

Hoi Lisa;

We willen jou met ons drietjes veel succes wensen in Thailand.
Ze beseffen daar nog niet wat voor een prachtige Belgische kleurrijke vlinder er op hun Thaise bodem zal neerstrijken. Ik weet zeker dat jou warme hart veel Thaise harten zal doen smelten en dat ze door jou het warme Vaderhart zullen leren kennen.

Geniet maar van elk minutje(en t'zullen er veel zijn) dat je daar bent, en weet je bent er niet alleen!!!

Lisa , het ga je goed enne : we zien u gerne hé!!!

Groetjes van Irisa , Levi(tje) en tante Iris

Hoi Lisa en benja !

Bentibol ! Haha kben zo blij voor jou en het is gewoon super dat alle3 de jongens van je team voor dezelfde bestemming hebben gekozen, da's echt iets van God ! Leuk dat God tot alle3 heeft gesproken om naar Israël te gaan :) .. God is toch goed é dat Hij jullie lekker alle3 naar dezelfde plaats laat gaan! wow .. Israel echt een land waar ik ook wel heel graag nog es naar toe zou willen in mijn leventjes .. want ja .. da's de plaats waar Jezus zijn leven heeft doorgebracht .. leuk leuk hoor!

En Lisa ! Thailand is ook gewoon super en ja ik kan het weten want mijn outreach in Thailand was gewoon een supertijd .. het is zo'n leuk volkje!

Ik ben echt al benieuwd om de verhalen straks te lezen .. EN ! we hebben sjance .. want dat wil zeggen dat we lekker dubbel zoveel verhalen te horen krijgen omdat jullie allebei een verschillende outreach hebben !

Naomi

dat was dus ik Naomi Vanbeselaere ..

Ome Wim en tante Tanja

Whow, super om eindelijk te weten welke kant jullie uitgaan op outreach
Maar waar je ook gaat, het zal een avontuur zijn. Een avontuur voor jullie, maar ook voor de mensen in Israël en Thaïland om met jullie op te trekken
Het onderwijs dat je krijgt over het Vaderhart, vluchtelingen, Heilige Geest zal niet enkel theorie blijven, maar laat maar komen en landen in jullie harten. Deze weken van voorbereiding zijn kostbaar en waardevol. We blijven meelezen en genieten. En we doen er alles aan om er bij te zijn als je wordt uitgezegend.
Benjamin! We zijn trots op jou! Dat jij de mannen van België mag vertegenwoordigen, heel dapper! En lieve Lisa! We zien dat dit de keuze is die al jaren in je hart lag, geniet er maar met volle teugen van!
Liefs en groetjes, ome Wim, tante Tanja en kids...

Flore Gheysen

Wauw, klinkt superleuk: sneeuwgevechten, spaghetti, gezellig druk programma en nog tijd om te bloggen! Super gewoon! Blij dat jullie allebei bestemmingen hebben gekozen die God voor jullie in petto heeft. Het wordt beslist onvergetelijk!
knuffel!

Stefanie Martin

Hey

Het is iedere keer een plezier om jullie blog te lezen!
Ik ben blij te weten naar waar je gaat Lisa :-P
Amuseer jullie nog.
Groetjes