Identiteit in Christus : Loving dwelling place.

Shalom, [sowati], (goeiedag :)),

Hier gaat alles goed met ons !

Vrijdag hadden we loffeast. Dit is een liefdesmaal waarop we ons kleden als prinsen en prinsessen (foto's zie blog :)), tijdens het liefdesmaal is het de bedoeling om God te aanbidden, gezellig samen te zijn, lekker etenen elkaar bemoedigen. Dit was heel leuk. Daarna zijn we nog naar het centrum van Epe geweest, naar de Middenstip een leuk danscafé. We hebben gedanst, de ene wat meer en de ander wat minder. Het was gezellig.

Afgelopen week ging het over Identiteit. Dit was heel interessant en persoonlijk. Het was een goede week maar ook confronterend. Het is belangrijk dat je denken veranderd, zoals een rups veranderd in een vlinder. Alles zit al in de rups om vlinder te worden maar de rups moet zelf nog sterker worden om zijn vleugels uit te slaan. De sleutel van identiteit in Christus is geloof. Geloof is vertrouwen op God. Eerst moet je intimiteit met God hebben en dan kan je je identiteit in Christus vinden.

Volgende week op zondag in de ochtend vertrekken we naar Letland. Daar blijven we een week, de zondag de week erop komen we terug. In Letland delen we onder andere voedselpakketjes uit. We zijn in het totaal met 300 mensen daar. Dus het word dus weinig kans om te douchen want er zijn maar drie douches. Het wordt wel een beetje koud.

We hebben ook een open week & open dag dit is van 19 maart tot 23 maart. De open dag is op 22 maart, de donderdag en dit is gratis. De open week kost wel iets maar de kosten zijn nog niet bekend.

Volgende week gaat het over relaties, we hebben al even nagedacht over het onderwerp. :)

We weten niet of we volgende week tijd hebben om iets op de blog te schrijven.

We wensen jullie een leuke, gezelligeweek toe, denk veel aan ons.

Nederlandse groetjes,

van Lisa en Benjamin

Naomi

Leuk om te horen dat jullie daar een leuke tijd beleven en dat jullie lekker zijn gaan dansen na een leuke en gezellig liefdesmaal :)!

Kvind het ook zo super leuk om te horen dat jullie zoveel waarheid te horen krijgen! Neem die waarheid maar op in jullie hart :).

En zaterdag zie ik jullie !!! Ik kijk er naar uit :)

Sara Vanpachtenbeke

Hoi!
Superleuk om jullie verhalen te lezen! ;-)
Nog veel zegen en plezier daar!
Groetjes, Sara en Esli xxx

ome Wim en tante Tanja

Hoi Lisa en Benjamin
wat spannend om al deze leuike verhalen te lezen, maar vooral over de veranderingen die jullie mogen doorlopen
Het verhaal van de vlinder raakt ons
en...we hebben leuk nieuws, we komen met en 10-tal Belgen jullie richting uit voor de Meidenconferentie 'Pure Beauty'. Wijzelf en nog een ander echtpaar zijn de chauffeurs van dienst!
We slapen met 4 op LID, maar we houden nog even voor verrassing wie er allemaal mee zijn
We zien jullie morgenavond, liefs, ome Wim en tante TanjaXX