binnenkort vertrekken we al.

Hallo lieve mensen,

Nog een week en een half en we vertrekken al richting Israël en Thailand. Het is redelijk druk. We hadden outreach voorbereidingen, dans en drama les, clowning :), en onze gewone dagelijksedingetjes.

Dit weekend gaat Lisa naar huis.

Dit weeked liep het hier over van Belgen. Vrijdag, zaterdag en zondag, Belgen in overvloed. Het was met al de Belgjes heel leuk. Zondag gingen we met een aantal van die leuke Belgjes (Belgjes zijn altijd leuk)naar de Texas Rib huis.

Na Letland hadden we les over de Bijbel. Het was mooi om een rode draad doorheen heel de Bijbel te zien. De vrijdag hadden we les rond Aanbidding. Daarin zagen we een filmpje. Dit filmpje hete : 'The Butterfly Circus'. Daarin zag je onder andere dat God van gebrokenheid , schoonheid maakt en iedereen gebruikt en het verleden van mensen omkeerd.

Vorige week hadden we les over Evangelisatie en Geestelijke Strijd. Tijdens Evangelisatie werden we geconfronteerd met het feit of we een schaap of een herder zijn. Ben je ook bezorgd om de andere of denk je vooral aan jezelf. 'If you think it's about you, think again.'

Deze week hebben we les rond Mercy en Justice. Vandaag keken we naar onze roots als Christen.

Deze week hebben we open week en een open dag. We krijgen bezoek van een vriend, zo kan hij ook het sfeertje hier proeven.

Dit was het voor deze week !

Shalom,

Lisa en Benjamin