nog 4 dagen en we vertekkken al !!

hey lieve bloglezers.

de tijd gaat hier echt supervlug voorbij.

vorig weekend zijn we allebij naar huis geweest om nog enkele spullen op te halen voor de outreach. het was ook het vrijgezellenfeestje van benjamin broer.

Maandag hadden we disc-test dat is een test waar we door middel van allemaal vragen konden te weten komen welke personelijkheid je heb.Donderdaggaan we nog verder met deze test gaan.

vandaag en morgen hebben we teambulding, deze teambulding is echt een goede oefingen om de groep beter te leren kennen.

voor benjamin zal het waarschijnlijk moeilijk worden om tijdens de outreauh veel op de blog te kunnen zetten,we maken ook geen gemeenschapelijk blog. we hebbben wel een groepsemail-adres aangemaakt waar we af en toe iets opzetten. Maar waar we wel bepaalde worden niet kunnen gebruiken.als je ook deze mails wil krijgen,laat iets weten dan kan ik ervoor zorgen dat je deze mails krijgt.

dit was het dan voor deze keer.

Celia

Hey lieve Lisa!!

Ik wil heel graag op de hoogte blijven van je reis naar Thailand en Indonesië!
Heel veel plezier en veel zegen op de trip van je leven! :)

Dikke knuffel
Celia

cathy en Christ

hallo Lisa,
Wij zouden heel graag op de hoogte blijven van je reis. Zelf komen we de 2de week van april naar heidebeek, we zullen jullie dus net missen, dikke pech maar we wensen jullie het aller aller allerbeste op jullie outreach. liefs Christ en Cathy

Han

Dag Benjamin en Lisa,

Waw super om te lezen wat jullie allemaal meemaken. Ik geloof dat jullie Heaven on earth beleeft.
Strek jullie maar verder uit naar wat de Heer jullie allemaal wilt tonen, openbaren en in gebruiken.
This is a time of excalleration.

Gods zegen,
Han

An Tanghe

Hey Lisa, hey Benjamin,

Stel het allebei goed op jullie DTS-outreach.
Het wordt een superervaring :)
Spannend hé, het komt nu wel heel dichtbij.
Hopelijk hadden jullie een goede uitzegingsdienst gisterenavond.

vele groetjes
stel het goed
Anneke x
PS: ik zou graag de mails ontvangen aub, merciekes :)

Jana

Dag Lisa,

'k Hoop dat het een intense en onvergetelijke ervaring mag worden!

Knuffel en tot later!
Jana xxx