korte update uit Thailand

Sawati Kha,

Zondag zijn we aangekomen in Thailand, in Bangkok. We hebben al heel wat indrukken opgedaan.

Hier een korte update van de eerste indrukken :warm, soms eten met stokjes, milkshakes, mooie felle kleuren overal, paraplu tegen de zon, ...

We hadden deze week twee dagen kinderprogramma , wat heel leuk was. Vandaag gingen we op bezoek bij een gezin, deze avond gaan we een wandeling maken in the red light destrict.

Tijdens het kinderprogramma maakten we een kroon en een kaart omdat ieder kind bijzonder is. Ik zag hoe mooi alle werkjes gemaakt werden en hoe creatief iedereen was. Dit deed me denken aan het feit dat er tussen de creatieve werkjes geen competitie was, het was niet zo dat het ene werkje mooier was dan het andere, ze waren allemaal even mooi maar toch uniek. En dat is mooi om te zien, we mogen onze talenten tonen en onze creativiteit of iets anders is evenmooi maar op onze eigen unieke manier.

Je kanons team ook altijd volgen op:

thailandteam2012.blogspot.com

Vele Thaise groetjes,

Lisa

Adam en Hanna

Prachtig om te horen.
We denken aan je. Heel veel zegen en niet vergeten te genieten van al het prachtigs om je heen.
liefs
xxx

Stefanie

Ziet er heel leuk uit!
Veel plezier.
Groetjes

Celia

Lieve groetjes voor mooie Lisa!

Naomi

Lisa :). Zo leuk om te lezen. Ik zou zo graag ook terug in Thailand zijn :p. Geniet er maar van en verleg maar je grenzen en groei en bloei !!! Gods zegen!
Liefs