nieuws van uit israel

shalom blogspotters,

we zijn hier zondag heel goed aangekomen in Tiberias,het is hier heel warm, denk tussen de 20°en 30 graden. we slapen boven op een berg in een klein apartement.we hebben hier een klein keukentje en kunnen ieder dag zelf lekker eten klaar maken. s'morgens en s'avonds doen we bijna altijd gromoes op ons brood met tomaat en komkomer.

we hebben hier ook al een gebedswandeling gemaakt in tiberias en zijn ook naarkiboets geweest dat is een gemeenschap die afgezonder leeft. Daarnaast zijn we ook al naar een bejaardenthuis geweest waar we onze dans gedaan hebben en enkele liederen gezongen hebbensamen met hem.

we hebben ook al 2 avonden naar een watershow geweest,voor en na de show hebben we daar clowing gedaan, gedansd, touwtje gesprongen, gevoetbal, gepraat met andere mensen.

deze nacht hebben ik en tim buiten geslapenop het plat dak omdat het binnen veel te warm was

Wink
.

Vandaag is een ook een feestdag in israel: pesachdag ( herinnertaan de uittocht uit Egypte)

groetjes van uit israel

Reacties

Reacties

Zus Stefanie

Heeeey Benja, goed en leuk om van je te horen!!
Geniet maar met volle teugen!! Lekker he dat typisch Israelisch eten... humus met tomaat/komkommer/brood... Mmmm, zie het nu al helemaal voor me.
Stel het wel!!

Zus Alexandra

Joooooooooo, lievee broer! :D

Ik vind het helemaal toppie om je verhalen te lezen .. :) hmm, ik moet zo terugdenken aan de tijd dat ik daar in Israël zat. Heb je al falafel gegeten? :D Dat is ook zeer typisch :)

Geniet geniet geniet! :D
I'm proud to be your sister!

Lieeeeeeeeeeeefs, zussie.

zus Naomi

HOi broer :)!

ik dacht ik neem eens en kijkje en jaja .. er staat nieuws op je blogje!

super om te lezen dat je goed bent aangekomen en dat je ondertussen er al helemaal ingevlogen bent met je team :) en vollop bezig bent daar in Israël!

Laat je maar stretchen :)!

tot over een 3-tal weekjes ofzo !

Liefs Naomi

mama HIilde

hoi benjamin
leuk om wat te lezen op je blog
ik geloof dat het echt een heel boeiende reis zal worden
geniet er maar van met volle teugen
fijn dat het daar lekker warm is
een hele ervaring om eens op een plat dak te mogen slapen
liefs

paul

wat leuk om alles te lezen over je wonderlijke reis in Israel. Fijn wat je daar allemaal kan doen . Kijk voor je uit want God zelf gaat jullie voor en Hij waakt over u.
Tot in Luik op 4 mei 2012..... byyyyeeee

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!