Israel nieuws

shalom blogvolgers,

er is al weer een weekje voor bij, tijd om een korte update te geven.

het is nu al een hele week dat we matza eten (dat is iets dat het brood vervang),want deze week is het de week van de ongedesemdebroden.je magniets eten waar er gits in zit en je kan zelf niets kopen in de winkels met gits in (het is allemaal afgedekt door een plastic)

hierals hetzaterdag is,krrjg je echt het gevoel dat het zondag is ,want iedereen gaat dan naar de kerk en op zondag moet iedereen al weer werken of naar school .

deze week was het eendruke week maar we konden ook heel veel genieten. we hebben onsop maandag ingedeeld inverschillende team en hebben gaan helpen bij de gezinnen door daar praktisch werk te doen. we hebben daar in de tuin gewerkt , aan het dak gewerkt, geschilderd en op de kinderen gepast. we hebben deze week ook weer terug geweest naar de kiboets maar dan op een andere plaats, ook hebben we deze week terug geweest naar de lichtshow. wehebben ook naar een prachtig natuur park geweest met heel het team, heerlijk genieten van gods zijn schepping.

deze namiddag hebben wenaar een heel durk kruispunt geweest. Wehebben daar folders uitgedeeld naar de auto die daar stonden wachten voor de verkeerslichten. we moesten wel vlug zijn want we hadden maar 30 secoden de tijd en dan was het al weer groen.In het totaal hebben we 2100 folders uitgedeeld .

volgende week woesdag gaan we al weg uit tiberias en gaan we naar nazaret.

gods zegen

benjamin

Stefanie

Leukleukleuk Benja! Klinkt goed allemaal :)